Taka Me To The Clinic

7kommentarer

det blev inte så mycket godnatt igår
vid 22-tiden.
icke.
istället satt jag uppe till 01 & gjorde
klart en uppgift.
så jävla skönt!
idag måste jag låna Blade Runner
& Dr Strangelove för att sedan analysera
dessa ur ett cybernetik & cyberkulturellt
perspektiv.
yeah liksom.

man skulle nästan kunna tycka att min
högskoleutbildning verkar slapp.
titta på film & analysera. hur svårt kan det
vara? well, det kanske inte verkar så
avancerat men det får icke glömmas bort
att förkunskaperna för dessa analyser måste
läsas & studeras in också.
& dessa texter är fan ingen barnlek.
anyhow, nog om detta!

ska göra mig klar nu & sedan bege mig
ut för att möta upp Fröken Lindén.

& självklart bjuder jag på en ÄNNU fulare
bild idag.
vill såklart bräcka gårdagens med råge!
det finns ingen hetare look än den skogstokiga!


tataa

image580

7 kommentarer

J

18 Feb 2008 13:26

Samma typ av min i alla fall.
Ja Dr strangelove är ju bra i alla fall, har faktiskt itne riktigt förstått hypen med Bladerunner, vad är det som du pluggar, filmvetenskap?

Erik

18 Feb 2008 13:26

Haha, najs bild!
Ha det bra!

J

18 Feb 2008 13:49

Jo du har underbart fina ögon ;P
Vad är det som du vill arbeta med efter du är klar med utbildningen? Hur många år har du kvar?

J

18 Feb 2008 14:03

Jo det är klart att jag har jobb åt dig, vad vill du jobba med då, haha.
Ja ett skoluppehåll är väl inte helt fel skulle inte vilja sätta mig vid skolbänken igen.
Hur länge har du du pluggat då?
Tar du bilder med mobilen?

Caroline

18 Feb 2008 21:40

hahaha du är ju jättesöt på bilden! Skogstokigt är ju det allra bästa state of mind!

J

19 Feb 2008 08:19

OK och inte råd att köpa en ny antar jag!
Vad har du jobbat med förut då? Skall dui sommarjobba i annat fall?
Får räcka med min 5 år i plugget (i alla fall som det känns just nu).

J

19 Feb 2008 13:15

Vad är det för jobb som du pratar om då? Nej det är inget roligt när man inte kan planera sin ekonomi, räkningarna tar ju inte hänsyn till hur din arbetssituation ser ut!
Vad var det som hände med kameran då? Vad är det för mobil som du har?

Kommentera

Publiceras ej