Until I Reach The Door

0kommentarer

regn, regn, regn.
himlen gråter denna fredag.
jag njuter.


jag blir sällan arg.
väldigt sällan.
det krävs mycket.
men i veckan blev jag arg.
jag stod & skrek på en person som
jag bryr mig väldigt mycket om.
det har aldrig hänt tidigare.
efter en utstormning från personens
sida kände jag mig tom & uppfylld
av allt & inget på samma gång.
men nu såhär i efterhand är jag
glad att jag kunde spilla ut min
ilska & frustration.
det behövdes.
för jag har många gånger tvivlat
på min egen förmåga att kunna visa
den sidan av mig själv.

oj, nu blev det nästan lite djupt här.

detta får jag genast åtgärda.

bajs, bajs, bajs, BAAAJS!
I kid. I kid.

hoppas ni har en bra fredag!
jag själv ska ägna mig åt analysen &
dricka te hela kvällen.
by the way - me love tea!
ska ju upp tidigt imorgon. kl 07
närmare bestämt så det blir lugn &
ro här.

later!

Kommentera

Publiceras ej