Ain't It Crazy

0kommentarer

en varning utfärdas!
folk, det är HALT ute. som fan!
vet inte hur många gånger vi var på
att slå omkull påväg ner till stan.
& ändå tar det bara 5 min att gå till
centrum från mig.
JISSES!

nu har jag köpt frukt, bär, yoghurt & jucie
för hela 163 kr så nu jävlar ska jag ha min
lilla detox.
min kost kommer endast bestå av just det.
frukt, bär, yoghurt, jucie & vatten.
& linfrö.
i hela fem dagar tänkte jag köra på det.
om jag kommer att fuska något?
antagligen med min karaktär men jag ska
göra ett genuint försök.
& man kan ju inte göra mer än att försöka!

så ja, min frukost, lunch & middag (& allt därimellan
för den delen) kommer bestå av fruktsallad,
notera; UTAN glass, fem dagar framöver nu.
heeeeeja.


nu blir det ett stycke pluggande!

Kommentera

Publiceras ej