Angels And Airwaves

0kommentarer

innan jag hoppar ner i plurret & sängen 
måste jag få dela med mig av ett av mina
favoritband.
angels and airwaves.
det är många som inte förstår min förtjusning
över detta band, & visst kan jag förstå en viss
huvudbry över detta men det är många saker
vi inte förstår här i världen.
inte sant?

image522

jag kan inte förneka min förälskelse över
band som besitter en djupare mening & som
försöker förmedla ett viktigt budskap med sin musik
& genom sina texter.
angels and airwaves är just ett sådant band. 
stop the wars är en hint om vad deras budskap är,
& sedan har jag alltid föredragit Tom DeLonge
i det här bandet än i det forna Blink 182.


                If you wish it, wish it now.
                If you wish it, wish it loud.
                If you want it, say it now.
                If you want it, say it loud.

                          We all make mistakes.
                          Here's your lifeline.
                          If you want it, I want to.


  
 

Kommentera

Publiceras ej