Can I Kill Him?

0kommentarer

idag hade jag planerat in att ta en liten
sovmorgon. jomenvisst, tanken var ju god men
nu är det mitt liv vi talar om.
så vad händer? jo, kl 08 börjar grannen borra.
självklart. vad annars?
& alla vet ju hur det låter. chansen till att fortsätta
sova är ju så gott som bortblåst i samma sekund
som den där jävla borren drar igång.
just my luck!
men som den bitterfitta jag är när jag inte får min
tänkbara sömn vägrade jag gå upp. istället låg jag & tänkte
ut ondskefulla sätt att kriminallisera mig på.
grannjävel.
dock är jag en hoppfull bitterfitta.
"joo, men snart slutar han.."
"booorr boooorr"
"snart så.. snart"
"boooooooooooooorr booooooooooorr"
"=(#&#%(¤)¤=?#)"
"BOOOOORR BOOOOOORR"
"ÅÅÅH, DIN JÄVLA MARTIN TIMELL WANNABE, DÖÖ!"

men icke.
HAN HÅLLER FORTFARANDE PÅ!
låt mig då påpeka att det har gått 5 timmar sen han börja.
5 TIMMAR!

someone must die!

Kommentera

Publiceras ej