Don't Get Caught Up Because Baby You'll Lose

0kommentarer

har precis ätit upp min sista Danio yoghurt
& genast känner jag mig lite ensammare.
give me back my Danio!
det har visst varit ett väldans tjat om dessa
Danio måste jag säga.
usch på mig.
I need some spanking!

gissa vad jag gör annars då?
precis - pluggar!
& jag har varit flitig som en liten myra idag också.
har gjort klart hypermedia uppgiften (tack för hjälpen
Frugan!) & nu sitter jag och skriver en tvåsidor lång
sammanfattning om telefonens första tid
i Sverige.
det är den boken jag trälat med i tre dagar
men nu är den färdigläst och ska sammanfattas.
s k ö n t !

så vad sitter jag här & dillar om?!
ska fortsätta med sammanfattningen så jag blir
klar & kan lägga mig.
längtar oförskämt mycket efter min säng!
chop chop!

dagens låt är en gammal favorit.
resten lämnar jag osagt.
för allas bästa.
(eller om det bara är för mitt eget bästa, who knows?)


It's after midnight
And she's on your phone
Saying come over
Cause she's all alone
I could tell it was your ex
By your tone
Why is she calling now
After so long?

What'cha gonna do
When you can't say no
When her feelings start to show
Boy I really need to know
And how you gonna act
How you gonna handle that
What'cha gonna do when she wants you back?


mya - case of the ex

Kommentera

Publiceras ej