Don't Know What To Say

2kommentarer

aah, denna tristess som följer med
magsjukan är förjävlig.
I'm bored!
det är inget bra på TV'n & alla filmer
jag har hemma har jag sett.
om jag läser flyter texten ihop & det
är inte bra för mitt illamående direkt.
men en sak jag däremot kan göra är att lyssna
på musik.
i mängder.
& idag har jag faktiskt kommit över ett par nya bra
låtar (tackar!) & om jag kunde så skulle jag
lägga upp dem här.
problemet ligger dock i att varken youtube, imeem,
dailymotion eller google är med i matchen.
det är inte utan att jag blir lite bitter!

jag har iaf fått i mig en halv rostad macka &
några klunkar saft idag så det tar sig.
jag kan tillochmed sitta upp nu ikväll.
framsteg!

anyhooooow, jag ska ta & död lite mer tid med
mitt sängliggande nu.
får se om jag sätter på någon gammal film
så jag inte kreverar helt här.
wish me luck!

2 kommentarer

Mia

31 Jan 2008 11:17

jojo...nu kan vi bilda klubb gumman=)blev sjuk inatt...roligt värre

Hoppas du mår bättre idag=)
Kram

Anonym

31 Jan 2008 21:22

Jo jag vet gumman=) han är allt det jag egentligen absolut inte behöver. Borde springa fort som fan...går i snigelfart istället...men det rör sig.

jag blev med magsjuk...men mår mkt bättre redan, fick nog en light version.
Men Niclas ville inte komma hit haha, konstigt eller hur?:P

Skönt att du mår bättre med:D vi kan ju försöka ses nått i veckan kanske?

Kommentera

Publiceras ej