Forget The Wrongs I've Done

1kommentarer

såhär ser jag ut just nu fingrandes framför
datorn. jag har klätt mig i kamouflage med
underbyggande budskap;
vissa dagar vill man bara försvinna & idag är
en sådan.

 image553

jag gör mitt yttersta för att läsa en massa
studietexter men min motivation, som så många
gånger förut, har flugit sin kos.
jag är just nu en förvirrad liten dam. ärligt talat
vet jag ingenting i dagsläget. hur ska jag göra?
kommer det fixa sig med jobb? måste jag tillbaka
till studierna? jag orkar inte..

jag blir irriterad. jag blir sur.
för jag känner mig hopplös.
jag vill gråta.

jag hatar mig själv för att jag inte kan komma ifrån
den där känslan jag bär omkring på.
bara tanken på att jag kanske måste tillbaka till
studierna inom en snar framtid får mig att vilja gråta.
jag blir tjock i halsen & vill bara försvinna.

jag har pluggat konstant i 16 år men nu har
min skoltrötthet tagit ut sin rätt.
den vill inte mer.

 

den skolvägrar.

1 kommentarer

Jeanette

22 Jan 2008 06:34

Vet att det är jobbigt för dig nu Honey men du vet också att det kommer fixa sig på nåt sätt. Och du har en massa männskor runt omkring dig som gärna hjälper till så det är bara att be om hjälp om du känner att du behöver. Jag står till ditt förfogan när som helst för lite klippande o klistrande, har drömt om vårat framtida bygge hela natten. =P Puss!

Kommentera

Publiceras ej