I Swear To God..

0kommentarer

ibland blir man påmind om livets outgrundliga vägar,
& jag ska börja med att berätta om en av dessa krokiga
vägar för er..
igårkväll när jag stoppat ner & om mig själv i
sängen (lite lagom tragiskt sådär) kom jag på i all
min tankspriddhet att jag lyckats hålla mig frisk
hela vintern.
highfive maddafakka!
förvisso hör det inte till ovanligheterna.
jag är sällan sjuk. mitt immunförsvar är oförskämt bra,
med undantag de 5 veckorna jag åkte på körtelfebern
& dåliga levervärden i Augusti/September.
that was alot of fun... not!
anyhow, så vad hände imorse när jag vaknade upp?
jo, jag kände självklart en svidande känsla i halsen, plus
att mitt snor fått en vattenfallsliknande åkomma.
are you kidding me?!

så här sitter jag nu med rinnande näsa, svidande hals
& med ett immunförsvar uppkört i röven.
bite me in the freakin' ass maddafakking immunförsvar!
är inte livet ironiskt ibland?

Kommentera

Publiceras ej