I Watched Us All Reach Out And Lean, For The Strenght To Touch The Sky

0kommentarer

jag ser det som så att jag har två alternativ,
(nåja, två vettiga iaf). 1. jag tar min sabla kurslitteratur
& lägger mig i sängen & läser tills jag slocknar,
vilket skulle betyda inom sisådär 5 min, eller 2. jag
tar mig ett bad, lägger mig i sängen & inväntar
"meet the parents" som börjar 22.35 på TV'n.

vilket av dessa åtråvärda alternativ skulle du välja?
jag vet vilket jag skulle välja, & antagligen kommer
att välja också, med tanke på att jag är en högst
odisciplinerad människa med för många ursäkter 
& undanflykter till hands.
you do the math..


nu är det jag som tar på mig badringen & hoppar
ner i plurret, dvs badkaret & önskar eder alla en
riktigt, riiiktigt GOD NATTS SÖMN!  

Kommentera

Publiceras ej