I'm Hot.. Or Am I?

3kommentarer

jag har följande requests & invitations på FB;
2 are you interested?
1 you're a hottie
2 flirtable
1 spank
1 crush
1 most eligible single

är det bra eller dåligt?
hmm.
ska jag skratta eller gråta?
jag vet inte vad jag ska göra med alla dessa
påfrestande inbjudningar & förfrågningar.
om jag accepterar vissa av dessa skulle
man kunna tro att mitt huvud håller på att explodera
av ett för stort ego.
men å andra sidan, om jag inte gör det
betyder det att mitt ego är nästintill obefintligt?

fan-jisses-holy-of-mother,
ibland går det upp för mig varför jag läser på
filosofiska fakulteten.
jag tänker för mycket på oväsentliga saker!
FB är ju liksom.. bajs, so why bother?

3 kommentarer

Jeanette

08 Jan 2008 06:02

You´re such a tönt honey!! Bekräftelsebehov BIG TIME! =D =D =D =D
Fresten så MÅSTE vi se den filmen! Verkar juh galet bra! Ska ta reda på när den kommer. It´s got to be sooooon! Ses sen! Puss!

Jeanette

08 Jan 2008 06:06

Typ i mitten av februari verkar den ha premiär här i Sverige. 18 januari i USA men vi ska SÅ se den på bio. Are you with me??!! =D

J

11 Jan 2008 11:30

Fb kan vara grymt enerverande, speciellt då alla skall skicka 2000 applikationerförfrågningar varje dag. Förstår inte de som vill ha hela deras sida helt fullkladdad, det går ju inte att navigera!

Kommentera

Publiceras ej