Let's Talk About It.. Or Not!

1kommentarer

Jenny är H U N G R I G !
ska ta mig en Danio yoghurt nu
innan jag svälter ihjäl.
& nej, det är inte en överdrift.
alls.

Jeanette har ju varit hos intim
doktorn idag, & jag som den sanna vän
jag är, följde med som moraliskt stöd.
men nu i efterhand vet jag inte om det
var en så jättebra idé.
hade lika gärna kunnat stanna hemma.
& jag tror bestämt att en viss herre är
av samma åsikt.
för hur stor chans är det att man springer
på ett ex där?
egentligen?
ganska liten skulle jag tro.
livet är allt bra ironiskt ibland!
eller vad säger du Frugan?
just då, just där, just idag.
men som sagt, mitt liv i ett nötskal!
-highfive-

trots att jag sovit uselt & behövde gå
upp tidigt så är jag inte speciellt trött.
& jag hoppas innerligt att det håller i
sig hela dagen för jag måste plugga!
som vanligt.

men nu ska jag äta frukost!

1 kommentarer

Maria

08 Jan 2008 12:45

Jodå...det.knallar.på...va.på.jouren.i.söndags.så.dom.skulle.maila.min.vårdcentral.
Idag.så.ringde.jag.till.bvc...så.jag.fick.en.tid.nästa.vecka.
Känns.som.att.saker.börjar.röra.på.sig.

Vem.va.det.du.träffade.där...tell.me=)

Tänker.på.dig.med...hoppas.att.det.går.bra.med.pluggandet.Vi.får.ses.när.du.hinner.sen=)säg.bara.till.om.du.behöver.en.paus:)

Kramaaaar

Kommentera

Publiceras ej