Maybe It's Not Meant To Be

2kommentarer

1 Januari 2008.

kvällen igår var oerhört lyckad, frånsett ett par
personer som störde mest.
först var det mat på schemat. kycklingwok, sushi,
klyftpotatis, sallad, fläskfilé & en blandning av diverse
tilltugg.
om det var gott? vad tror ni? som fan!
kvällen fortsatte sedan med skratt & prat om vartannat,
& icke att förglömma den hetdans som utspelades i Mårtens rum
där "Let's twist" & "Cotton eye joe" gick på repeat.
om vi säger såhär - jag skulle inte bli ledsen om jag så aldrig
hörde dessa två låtar under hela året nu.
believe me.
tolvslaget skålade vi in med champagne uppe på hustaket
med ett upplyst Norrköping i bakgrunden.
kramkalas utan dess like.

jag som hade varit uppe sedan 08 på morgonen blev
trött & vid 02 beställdes det taxi hem.
partypooper, I know.
ja, & det var också där vid 02-tiden som kvällen plötsligt
ändrades till katastrofal. någonstans mellan entrédörren
& springturen till taxibilen tappade jag min kamera.
fan fan fan.
upptäckte det när jag kom hem. ringde till taxibolaget utan
framgång, Jeanette som var kvar på Gripen gick ut & kollade
om hon kunde hitta den, dock var det 25 min efter, så hoppet
om att den skulle ligga kvar någonstans i närheten var liten.
vid det laget strömmade tårarna & paniken hade tagit över.
jag hyperventilerade massivt & kunde inte sitta stilla.
besvikelsen var för stor helt enkelt, dock somnade jag ganska
raskt efter missödet av ren utmattning.
som sagt, jag är oerhört besviken på mig själv.

inskålandet av 2008 var lyckat & trevligt, dock var början på det
nya året en stor jävla katastrof.


day 1... 364 to go..

2 kommentarer

Josefine

01 Jan 2008 18:33

oh my god.. jag lider med dig så sjukt mycket. jag tappade min kamera när vi var ute och skålade vid 12-slaget. upptäckte det på väg in i lägenheten och totalvägrade att gå in tills jag fann den. som tur var hittade sadjad den efter att vi letat i det kolsvarata vädret. tacka fan för snön så att kameran syntes lite. i feel your pain...

Mia

01 Jan 2008 19:14

Ja.det.tycker.jag.att.vi.gör.gumman...:)
Du.får.bestämma.tiden...vi.lär.nog.va.vakna:P

Så.jäkla.tråkigt.med.kameran:(stackare

Är.bara.att.du.hör.av.dig.sen:)
Kramkram

Kommentera

Publiceras ej