Now.. Freeeeeeeze!

0kommentarer

torsdag, den 3 Januari.

idag fyller min älskade storasyster år.
hela 25 år!
det är inte utan att man känner sig lite gammal.
jisses, jag blir ju 24 i år.
det stavas - å n g e s t !
födelsedagsfirande blir det på söndag.
Uffe fyller 50 på lördag också, men jag skulle
visst bara uppenbara mig hemma hos syster
på söndag.


har precis fått i mig en västkustsalladsmacka.

gott, men inte speciellt hälsosamt.
ska kasta på mig lite kläder & knalla ner till
banken med Frugan strax.
måste sätta in julklappspengarna på kontot.
sen är det verkligen hög tid att jag sätter igång
med alla studieuppgifter som måste göras
innan den 22 Januari.

jag har väl mer eller mindre beslutat mig för
att inte ta ett studieuppehåll.
alla framtidstankar, & studietankar är extremt
ångestladdat just nu.
jag är fortfarande oviss om vad jag vill bli,
& det är tungt att bära på.
arbetsmarknaden är oerhört tuff inom
mediaväsendet.
jag vet det.. men vad ska jag göra?
kompromissa mig själv & läsa något jag inte
vill bli?

fan.
ibland önskar jag att saker vore enklare.

nej, stan var det!
wåp.

Kommentera

Publiceras ej