Out Of Control

1kommentarer

okej, nu ska vi se här.
gårdagskvällen var himlans trevlig, vilket
jag redan påpekat men det tåls att upprepas.
vi höll igång som vanligt med dans, mingel &
ett jävla spring fram & tillbaka mellan de olika
dansgolven.
träffade på en massa trevligt folk inne på Palace
också.
Pelle-Per, Nisse, Viktor, Simpa & Carl-Johan.
Simpa & Carl-Johan tvingade vi för övrigt upp
på scenen när vi äntrade den mitt i all dancemania.

förutom allt det där bra, så var kvällen.. konstig också.

jag hittar inte rätt ord för att förklara det, & det var samma

sak igår när vi åkte hem. jag fann inga ord. det är svårt

att förklara en känsla man inte kan greppa.

det blev helt enkelt för mycket som kom upp i samband

med kvällen.
jag vet inte.
vi avslutade natten på Max. fick i mig två tuggor av
en hamburgare, sen var jag mätt.
anyhow, sjukt rolig kväll!

image541image542
image543image544
image545image546
image549image548

jag tänkte avsluta med ett klipp som Jeanette filmade i
bilen ner till Palace.
vilket hon talade om efteråt. tack. verkligen.
(ja, det är jag som sitter i bakgrunden & gapar,
& nej, jag är inte frisk).
men det bjuder jag på!

1 kommentarer

Sanna

22 Jan 2008 12:46

Fint hår du har! :) Har du sådär långt eller är det exstensions?

Kommentera

Publiceras ej