Say What Now

2kommentarer

hej, jag heter Jenny & jag är brunett.

jag tog en bild för att försöka illustrera min
förändring men bilden gör inte håret
rättvist. at all.
tro mig, det är mörkare än vad
det ser ut.
jag är n ä s t a n nöjd nu. ska lägga
in några ljusare slingor längst upp
vartefter men sen.. ja, då är jag nöjd.
vill nämligen inte vara alltför mörk.
det trivs jag inte med & jag talar av
erfarenhet då jag varit svarthårig en gång
i tiden.
nej, usch. hemska tider!

image565

well, nu ska jag sova ett par timmar.
lyckades sova 4 timmar innan jag var
tvungen att gå upp idag.
T I R E D !
satt & svor åt mig hemska uppenbarelse i
frisörstolen. ja, herregud.
det är skillnad på en trött & en pigg Fröken Söderberg.
både humör- & utseendemässigt.
she ain't pretty tired.


på återseende!

2 kommentarer

pillan

29 Jan 2008 16:18

Det vart ju skitsnyggt du passar bättre i det..Vilken färg använde du?ser ut som du har haft i slingor med..Hoppas allt e bra med dig annars!

Josefine

30 Jan 2008 14:15

skitsnyggt! hoppas att du kryar på dig snart! kram

Kommentera

Publiceras ej