So You Watch Me?

1kommentarer

heeeja mig!
jag har precis läst klart och opponerat på en
uppsats.
låt mig höra ett "s", låt mig höra ett "k", låt
mig höra ett "önt" - vad blir det?
SKÖNT!
visst är jag duktig Jeanette?
kom igen nu, lite ryggdunkning fodras!
you know it!
 

                 den här låten ligger etta på hip hop & rnb listan i USA
                 för tillfället men ja, jag vet inte.
                 den har potential!

  

                 men den här låten? ojoj, den får mig att bli lika
                 brunstig som en älg. god damn! efter ett par lyssningar
                 ville jag sätta på köksstolen! at least.
                                                                                 It's hot! 
  



jag ska ta mitt pick & pack & dra mig mot
sängen nu. blir att somna in till en film i
vanlig ordning. 
beck kanske? nej fan, då kan jag inte sova
för jag har kommit på att de är rätt läskiga
emellanåt.  
ICE AGE IT IS!

1 kommentarer

Jeanette

17 Jan 2008 13:37

You´re sooooo good honey!

Kommentera

Publiceras ej