The Detox Is Ending

0kommentarer

har precis unnat mig en liten paus
i pluggandet & stoppat i mig en Danio
vanilj yoghurt.
om det är något som gör mig glad så
är det D-A-N-I-O-!
den klara favoriten alla gånger!

annars läser jag på i all välmening men om jag
läser för länge tappar jag fokus.
det ständiga problemet.
intresset dör ganska snabbt, så jag har
faktiskt kommit på ett system som balanserar
det där ypperligt.
sakta men säkert minskar sidorna & jag
har som mål att bli klar med boken ikväll.

är inne på min sista dag med detoxen.
hittills har jag fått i mig ett halvt glas
yoghurt med linfrö i förmiddags & nu precis
en Danio yoghurt.
yoghurt-mania indeed.
kommer ständigt på att jag glömmer bort att
dricka hela tiden så senare blir det ett stort
glas jucie också.
åt fruktsallad de tre första dagarna så det
känns inte lika frestande längre.
yoghurt it is!
jag kommer nog fortsätta med något liknande
framöver också.
inte att jag slutar äta mat helt nu, utan att jag
försöker balansera upp det mer med frukt & bär.
har inte ätit godis på fem dagar heller & de som
känner mig vet att det är STORT!
men förvånansvärt nog har jag inget större
godissug, så det ska jag också dra ner på!
aaaaawesome dude.
känner mig redan alldeles FAAAAB!


back to the books!

Kommentera

Publiceras ej