What A Girl Gonna Do?

0kommentarer

lördagen går i lugnhetens tecken.
jag är T-R-Ö-T-T men har ingen ro
att sitta hemma & plugga då jag
inte ska gå ut & slå klackarna i taket ikväll.
nej, hujedamej.
istället far jag ut till landet & spelar
sällskapsspel med familjen & myser.
I'm gonna kick ass!


Andreas berättade lite om jobbet igår.
& vad ska jag säga... I do not know.

fördelar:
snuskigt bra pengar. (med betoning på snuskigt!)
bo på hotell i veckorna (hotellfrukost, yeah!)
slippa pluggångesten
kul att få lite miljöombyte

det rör sig bara om ett halvår

nackdelar:

det är i Sthlm (pendlande hem till Nkpg varje helg)
bo på hotell i veckorna (sakna min egen säng!)
jobbigt att sakna alla här hemma
det rör sig bara om ett halvår

oavsett så är det inget som är klart än.
jag måste prata mer med herrn för jag kan
inte kasta in mig i något osäkert.
måste ha garantier!

anyhow, tänka tänka tänka.
nu blir det landet & mys!

Kommentera

Publiceras ej