Fix Me?

2kommentarer

den här dagen är inte okej.
någonstans.
jag beter mig som en idiot för jag känner mig
(pardon my French) jävligt sårbar (av någon konstig
anledning)
just nu & då jag är en underutvecklad &
känslomässigt handikappad individ så kan jag inte
göra annat än att bete mig som en idiot.
skjuta ifrån. skjuta ifrån. skjuta ifrån.
sunt va? not so much.
förlåt..

I need to snap out of it!
har knappt sovit något alls sen igårkväll & inatt
jobbar jag.
fanihelvete.
ska ta mig en dusch nu & sedan hoppas på ett par
timmar sömn innan det är dags att bege sig.



I know you been hurting,
but it's over now
I can make it better,
I'll fix it..

2 kommentarer

J

09 Jul 2008 19:36

Det går bra med båten, även om vädret inte riktigt har varit med oss men imorgon skall det ju bli varmt så då blir det en långtur!

Jaså får ta nya tag imorgon då med ett bättre humör och bättre dag.

J

09 Jul 2008 19:37

Om du fick lära dig en låt på gitarr vilken skulle det vara då? har du ngn i din närhet som är duktig på att spela?

Kommentera

Publiceras ej