With Everything I Won't Let This Go

0kommentarer

ibland ska man helt enkelt
bara hålla käften.

(du skulle aldrig förstå..)



jag & Floyd var ute & gick 1 ½ timme
förut. & trots att det småduggade så måste
jag säga att det var rätt härligt.
he is lovely my Floyd (me heart him..)
vi stannade även till nere vid stan & köpte
med oss jordgubbar hem.
& som alla vet är det söndag idag & denna
dag är till för att göra så lite som möjligt.
ja, det är i alla fall vad jag intalar mig själv,
så nu ska jag sätta igång med maten &
sedan återgå till total slöhet.

sum 41 - with me 


I don't want this moment to ever end
where everythings nothing without you
I'll wait here forever just to, to see you smile
'cause it's true, I am nothing without you

through it all
I made my mistakes
I stumble and fall
but I mean these words

I want you to know
with everything I won't let this go,
these words are my heart and soul
I'll hold on to this moment you know,
as I bleed my heart out to show
and I won't let go

Kommentera

Publiceras ej