Time For Change

0kommentarer

tillit?
jadu.
jag tycker egentligen inte att det
är så svårt.
tillit är viktigt för mig, det viktigaste, så
för mig är otrohet otänkbart.
det finns liksom inte.
jag skulle inte kunna vara det & jag har
väldigt svårt att se mig fortsätta ett
förhållande där min partner har varit det.
simple as that!

Liseberg var FAAAAB!
karusellåkningen var ett faktum.
så jävla härligt (förutom en karusell
som ger mig dödsångest),
but other then that - it was lovely!
vi slocknade strax innan midnatt

trötta, slitna, blöta & helt galet
lyriska över dagens (10 timmar!)
åkande.


nu är jag hemma & chillar med Bäbis
(som ja, lever thank God) men jag
tänkte ta mig något att äta strax.
hmm,
visst är det jobbigt när man börjar vänja
sig vid saker?
jag är van vid att ha Andreas sovandes här
nu & inatt är första natten på 9 dagar som
han sover borta & jag, hör & fucking häpna,
saknar hans störiga & retsamma
uppenbarelse.
crap man!

Kommentera

Publiceras ej