I'm About To Wake It Up

1kommentarer

idag är det nästan så jag övervägar att
ringa till vårdcentralen så de kan ta nya
lever- & blodprover på mig.
vaknade igår av V Ä R K !
aj-faaaan.
mina sovrutiner är inte heller helt.. hmm, låt
oss säga normala för tillfället.
sover på natten, inga konstigheter, men sen
sover jag även en stund på eftermiddagen &
ytterligare en till jävla gång på kvällen.
that's alot of sleeping people!

aaaanyhow,
jag har ju gått & fått mig en inneboende
(eller två om man räknar med Floyd)
halsen ett tag framöver .
omställning, hej hej.
(jag som älskar att vara själv!) men jag måste
säga att det har gått över förväntan hittills.
faktiskt. 
vi har inte haft ihjäl varandra än (bråket i
fredags räknas inte)
 & vi är redan inne på dag 5.
keep in mind att jag bor i en liten 1a!
 woop woop!

nej, nu ska jag väcka fanskapet & sedan
få i mig lite jordgubbar här!


1 kommentarer

J

09 Jul 2008 10:59

Ge inte upp är väl en sådan del som kankse borde ha stått i inlägget också. Utveckla DIN fulla potential!

Allt bra med dig?

Kommentera

Publiceras ej