Giving Up, Giving In

1kommentarer

jag har haft lite hundträning med
Floyd ikväll. han kan ju tyvärr inte
vara själv utan att skälla & det är inte
speciellt uppskattat av grannar.
(no shit sherlock!)
i alla fall, jag gav mig på ett försök &
det kändes väl lite lagom dumt att
sitta ute i trapphuset om vartannat
medan jag sprang in & ut för att belöna
eller skälla på älsklingen.
han verkade mest förvirrad men nog
blev det lite bättre (hmm..)
well, det är vad jag intalar mig själv
i alla fall!



sedan har jag försökt att städplocka här
hemma lite. (ja, jag vet.. igen!)
men om jag ska vara ärlig så förstår jag inte
ens varför jag envisas med detta då det inte
går att få någon ordning på stället med tanke
på att det ligger två överfulla IKEA-påsar med
kläder i mitt på golvet.
intrycket blir minst sagt ostädat även om det
är prydligt runt omkring.
j a g  g e r  u p p !
det får bli ordning på't sen när Andreas
flyttat ut istället.

1 kommentarer

J

16 Jul 2008 22:39

Har lagt ut ett litet smakprov på en låt som jag skrivit, kommentera gärna den!

Kommentera

Publiceras ej