You Can't Warm My Heart Cause It's Frozen

2kommentarer

jag kan inte ens förklara i ord hur
otroligt trött jag är för tillfället.
blev alldeles för sent inatt.
& tidigt imorse.
& sen fotbollen igår?
don't let me get started on that!
katastrofal andra halvlek.
men nu lämnar vi det.
time to move on..

jag har tillbringat de senaste dagarna med
mami & bror. vi har styrt med brors nya
lägenhet nonstop känns det som.
& jag måste erkänna att jag blir så galet
sugen på att flytta igen!
damnit!
idag har vi spenderat hela dagen, tills nyss
faktiskt,  i Linköping & IKEA.
själv fick jag med denna skönhet hem;
 


plus lite annan bråte när vi ändå var där.
lika bra att passa på!

men nu ska jag äta upp min gigantiska cookie
jag har framför mig & sedan blir det ett bad
& en liten tupplur för min del.



we're changing like the weather

2 kommentarer

J

16 Jun 2008 08:35

Kanske bara är snett i firefox?

Hur har helgen varit, gjort ngt roligt?

Jeanette

18 Jun 2008 15:28

Titta vad jag hittade åt dig! http://www.bodyjewelry.se/

Shop away babe!

O du, bestäm dig om kameran! Nu!

Kommentera

Publiceras ej