This Emotion I Give You

0kommentarer

ååååh.
tackolov ringde precis Andreas &
väckte mig. höll på att somna i
soffan & det är absolut inget jag
eftersträvar just nu. no no.
jag har haft Floyd sen i torsdags & säga
vad man vill men sova gott om nätterna
får jag inte.
at all.
han ska sova under täcket, över täcket,
nere vid fötterna, uppe vid huvudet & denna
process pågår hela natten lång.
(& jag vet, han är bortskämd som får sova
i sängen..)
but it's all worth it!



jag har varit busy busy sen i torsdags så jag
tänkte faktiskt ta tillfället i akt & ta mig ett
sent kvällsbad nu när jag har tid.
lika bra att passa på!

jag är ledig hela nästa vecka.
glädjetjut.
& jag tänkte njuta av detta faktum rejält.
eller, jag måste nog mest ta det lugnt.
jag har tyvärr fått tillbaka mina gamla buksmärtor
tillsammans med en svårbotad trötthet & det är
inte utan att jag blir lite lagom paranoid med
tanke på att läkaren sa att det kunde ta upp till
ett år att bli helt frisk från körtelfebern som jag
hade i 2 jävla månader i höstas.
that was no fun!

nej, people!
badet - here I come!

Kommentera

Publiceras ej