Don't Love Me Today

3kommentarer

fika på stan stod på schemat idag.
& oftast när det står fika på schemat
så inkluderar det även en shoppingrunda.
(eller vad säger du, Mia?)
& visst, det blev en hel del nya inköp.
som vanligt.
bland annat blev det den här
bad- & duschgelén från Yves Rocher
som luktar gudomligt!
jag är inget jättestort fan av kokos men
den här kunde jag bara inte låta bli att köpa.



just nu avrundar jag kvällens middag med
en skål jordgubbar & vispgrädde.
ska lägga mig & vila en stund sen.
t r ö t t !
soffan plus täcket plus film = svårslaget!
jag ska ha lite ensamtid ikväll.
har inte varit själv på ett tag nu & ikväll
känner jag att det behövs.
var inte direkt trevlig mot Andreas förut;
"du är inte min favoritperson idag!"
"nej, jag märker det.."
"mmmm.."
"vad är det med dig? har du vaknat på fel sida eller?"
"neeej, jag är bara trött på dig!"
men det är ju bra att jag kan vara ärlig &
öppen i alla fall.  
pfft.

3 kommentarer

Maria

23 Jun 2008 20:55

hihi.ja.det.är.ju.så.vi.jobbar:P

o.sabina.lilla.gumman,.hon.står.ut.med.det.haha

inställd.på.fika.va.honS

o.tack.så.jättemkt.för.byxorna:)

Beauty By Beata

23 Jun 2008 23:06

Va kul att höra, gulligt! Kul att du skrev så jag hittar vidare.

J

24 Jun 2008 14:33

Hej igen!

Vad skall du göra på semstern?

Kommentera gärna mitt senaste inlägg i bloggen.

Kommentera

Publiceras ej