Would You Give Me The World If I Asked You?

0kommentarer

idag blev det en heldag med bästa vännen.
fräcka, knäppingsborg, stan, lindahls, mataffären 
& sen hem till mig där vi ätit jordgubbar & annat gott
medan vi myst ner oss i soffan fram till nyss då hon
staplade över gatan & hemåt.
mycket skön dag!
det känns att man är ledig om man säger så.
har även inhandlat några saker.
(vad annars?)
fick med mig Yves Rochers kokosparfym pga
att den där sabla duschgelén luktade så gott
som jag köpte igår!
& som sagt, jag & kokos har väl aldrig varit en
vinnande kombination förut men vafan - alla kan väl
ändra sig. right?!
det kanske är dags nu.
jag & kokos kilar stadigt ett tag framöver!

ååh, jag måste visa mina ubersköna jeans!
med mudd.
jag tror jag älskar dem!
på riktigt.

Kommentera

Publiceras ej