Baby, Thanks For My Healing

3kommentarer

vad är ni? jag är trött!

jag har lappat sol, lappat sol & så har
jag lappat sol de senaste dagarna!
(& så jobbat en jävla massa..)
soldyrkare, yes I am.
& imorgon förstår ni, är det mer utav den
varan som gäller.
soooool i mängder & kanske blir det även
årets första dopp.
we shall see! ingen omöjlighet.

nu är vi trött här & ska så småningom
lägga oss under täcket & sova.
men först - jordgubbar!


when the nights get cold
and lonely baby
it's your arms I'm needing



it's you and me for life
that's right
with you, it's okay
and I don't need no one baby


dagens state of mind a.k.a. låt,
brick & lace - u and me

3 kommentarer

Jeanette

06 Jun 2008 01:54

Ingenting om din kära granne som gör solen tillgänglig för dig. Ingenting om din kära granne som du får låna kamera av. Nej nej.. Uppskattning! Bah! Sov nu, helt galet trött o så ska jag försöka ta mig upp vid nio.. Fun fun. All for you babe, all for you. Pusshej!

Jeanette

06 Jun 2008 01:59

Okej.. Såg precis att du lämnat lite uppskattning i min blogg. Så jag ska dämpa mina försök att få dig att få dåligt samvete.

Roligt var dock att jag inte fattade att du skrev om Transformer.. Och så läste jag lite fort. Och såg nåt om din framtida man Shia.. Och tänkte juh då på.. Precis.. ODR-Chia.. Mycket roligt. Nu måste jag verkligen sova. Puss och god natt!

Anonym

06 Jun 2008 11:31

Superhelg kallar de denn helg i tidningarna, för att det är varmt, det är långledigt och för att skattepengarna har kommit på vissa håll.

Kommentera

Publiceras ej