Absolutley Pointless

1kommentarer

ja, jag vet. jag borde ligga & sova vid det
här laget.. men icke!
& sen är ju frågan hur många helt
värdelösa blogginlägg en människa kan
publicera under en natt. jag har bidragit med
mina inlägg inatt iaf för fan så jävla värdelösa
de har varit. (pardon my French)
men vadå, jag är ju inte den som är den
så jag tänkte köra på!
haaaaaha, eller inte.
(det här är det sista inlägget.. lovar!)

& varför inte ta tillfället i akt & bjuda på en helt
horribel bild såhär på morgonkvisten..
nej, precis.. I do my thing!
såhär ser jag ut helt osminkad & trött kl 06.40 en
måndag morgon efter en helg fylld av festeri
& för lite sömn.
som ni ser är det ingen solskenshistoria direkt.
men som sagt, det bjuder jag på!

image615

inte nog med att jag skrämmer livet ur katten
med min horribla & trötta karaktär så ska jag nu utsätta
andra människor för det.
ja, dra på fan.
jag tänkte nämligen knalla bort till affären &
inhandla frukost & dylikt.
sen.. ja, sen är det äntligen dags för mig att intaga
sängen med tillhörande sömn.

1 kommentarer

Mia

17 Mar 2008 09:32

Hihi nej han verkar lite otursförföljd tycker jag, först ögat och nu handen...på samma månad.
Jag kommer hålla tummarna idag gumman...hoppas det blir ett bra svar:)
Kraaam

Kommentera

Publiceras ej