And Everybody Knows That I'm ...

0kommentarer

mycket riktigt!
hade en känsla av att jobbet skulle
ringa snart igen & vad hände idag?
jo, jobbet ringde.
givetvis.
blir att jobba natt idag också med
andra ord. caaash-ing!
& jag måste säga att pengamässigt börjar
jag se fram emot den här sommaren nu.
and that people, is fucking lovely!

måste dock säga att arbetsnatten
bringar mig en viss ångest. jag som precis
har ställt tillbaka mitt dygn.
jag & P somna strax innan tolv igårkväll &
vaknade vid nio idag. perfekt!
men nu blir det alltså att sabba denna
perfekta dygnsrytm... igen.
& imorgon ska de byta ytterdörrar i alla
lägenheter här med start kl 08 så det lär
ju bli intressant med tanke på att jag slutar
06.30 imorgonbitti.
öronproppar - here I come!

image629

(smiling inside out..)

nej, nu är det jag som sätter fart här!
kl 14 ska jag träffa Fröken Mia på stan.
ska bjuda fröken på en bit mat men innan
dess måste jag hoppa in i duschen & fixa till mig.
no easy job people!

Kommentera

Publiceras ej