Because I Love It When You Lookin' At Me

0kommentarer

det har verkligen varit toppenfint väder idag.
& vad har jag gjort? jo, suttit inne.
mina shoppingplaner ändrades drastiskt
då problem uppstod. (vad annars?)
men nu är ALLT löst. verkligen allt.
nu kan jag bara vänta.. 

oh holy sweet of mother!
idag blev jag påmind om varför jag älskar
min utbildning & vad jag kan tänka mig att arbeta
med i framtiden.
jovisst hör på fan, jag har nämligen suttit och pillat
med ett redigeringsprogram hela dagen.
det är bilder, text & musik i en slående kavalkad
& det är bara så jävla roligt!
det slutade med att jag satt timtal framför datorn
& pillade. & ändrade. & pillade.
fantastiskt!

nu vill min mage ha något i sig känner jag.
hittills har det bara blivit en kopp te.
aj aj..



dagens låt är utan tvekan denna..

Prima J - Rockstar

Kommentera

Publiceras ej