Climax Dilemma

0kommentarer

chefen kom med en överraskning igårnatt.

jag blev så glad att jag tillochmed var

tvungen att ta ett kort på spektaklet.

påskägg for everyone!

image617

jag borde sova nu (känns som jag skrivit det

förut.. hmm) anyhow, & visst är det så. jag borde
verkligen göra det. & tro mig, jag har sussat också.
när jag kom hem från P tokdog jag i soffan ett par
timmar. verkligen på direkten. hann knappt komma ur
duschen innan jag låg & dregla i soffan med ett
tillhörande snarkljud.
classy and very gangsta!

men nu ska jag ta tag i mitt sovdilemma.

behöver nog sova ett par timmar till innan det

är dags för familjeangelägenheter (läs: middag ute
hos mormor med familjen).
var länge sen vi hade det nu. familjemiddag alltså,
så det ska bli mysigt! 

glad påsk!

Kommentera

Publiceras ej