Come Closer

1kommentarer

helvete vad jag åt igår. slog tillochmed
Uffe gällande matintag. illa.
mormor knows her cooking!
dock var jag skittrött. not cool! hade bara sovit
två timmar så kl 18 satt jag bokstavligen
talat & nickade till. ville bara hem till min säng.
but still.. det var god mat & familjemys.
den enda som fattades var P.

image621image622image624image625

& tro på fan att jag somna när jag kom
hem igårkväll. har sovit underbart länge.
därav min tidiga uppstigning.
nu ska jag sätta igång med köttbullsrullning
& stekning. first time ever!
jag har hört att man inte kan misslyckas med

det så jag är inte så jätteorolig faktiskt.
men som sagt, det återstår att se.

vid 14 är det dags för ytterligare en middag/lunch.
(anledningen till min köttbullsrullning)
jag & Jeanette har bjudit våra mammor på
påsklunch/middag dagen till ära.

ikväll blir det lugnt. jäsa is the word. speciellt med
tanke på all den mat jag fått i mig det
senaste dygnet. jisses!


just det!
om jag fick något påskägg igår?
klaaaart.
(tack mami!)
det är gigantiskt. that's the way I like it!

image623

1 kommentarer

Mia

22 Mar 2008 08:50

Weeee.vilket.påskägg:Dmummmmmms

Glad.påsk.hjärtat:)

O.lycka.till.med.köttbullarna:P

Kommentera

Publiceras ej