Father, I'm Going Through Some Heavy Things..

2kommentarer

h j ä l p !
vårväder my ass. hej mitt vinterland!
fifan.
kan inte det där vita & kalla pudret
bara försvinna snart. jag vill hänga
undan mina vinterjackor nu. pronto!

sista minuten.
gambia, avresa 7/4.
1 vecka.
3065:-
33 grader varmt.

det vore nåt! tips till någon som 
är ute efter en resa kanske. gå in & nalla
den på ving.se vetja!


jag & Pelle hann inte med någon fika

idag. nej, han är påväg upp till Falun.

attans då. vi hann inte med någon sist

heller när han var hemma. det här håller inte

i längden tror jag bestämt!


hursomhaver, nu ska jag försöka sova

några timmar. nattjobb som gäller idag.

dock sista, för sedan har jag inga fler
inplanerade arbetsnätter i kalendern.
så är det att vara timanställd! vid behov
kallas det visst.


dagens låt har jag spelat fanatiskt de
senaste dagarna nu.
det är något med den som berör..
för att inte tala om videon.. som förvisso
är ett ihopredigerat One Tree Hill klipp, men
jag är en junkie när det kommer till
den serien so I like it alot! 
sekvenserna i klippet.. aj, mitt hjärta..

group 1 crew - forgive me

2 kommentarer

Josefine

25 Mar 2008 18:37

dubbelaj i mitt hjärta....

Caroline

25 Mar 2008 21:59

Jag älskar också One Tree Hill! Underbart med säsong 5 på tv nu!

Kommentera

Publiceras ej