Hold My Hand

0kommentarer

nu ger jag upp.
dags att sova kanske.
nackdelen med att arbeta natt, ja.
kände dock inte för att ställa tillbaka
dygnet över helgen. nej nej, för på
måndag är det dags för mer
nattjobb vet ni. eller det gör ni kanske 
inte, men... nu vet ni.
jisses. 

jag snurrar runt & iväg med alla ord &
formuleringar känner jag. oordning. 

förresten P, nu har din kära far hälsat till mig
två gånger & jag har glömt bort att säga att
du ska hälsa tillbaka. fan, jag framstår ju nästan
som otrevlig! illa. HÄLSA TILLBAKA!

vi var förresten & såg 10,000 BC på biografen
igår. sevärd enligt mig medan P tyckte att den
var skitdålig. eller ja, han var besviken iaf.


                you can just hold my hand..



ikväll (lördag) vaknas det festligheter.
detta bestämdes redan förra veckan
förstår ni. framförhållning kallas det visst.
alla tiders!
vi ska tydligen börja kvällen hos Patte &
Mårten & sedan ta det därifrån.
låter som en plan... eller ja, iaf en början på
en plan.
men det är långt kvar till kvällen & innan
dess måste jag sova så jag ska ta tag i den
biten först.


adios amigos!

Kommentera

Publiceras ej