Honey, I Just Wanna Dance

1kommentarer

kände imorse att luften hade gått
ur mig lite men nu är jag på gång
igen!

har styrt och ställt här hemma
i ren tristess.
plockat iordning, diskat, ätit
nyttig frukost, dammsugat, betalat
räkningar and so on..

nu inväntar jag syster som ska
plocka upp mig (brum brum bil).. men först
måste jag kila över till grannkatten &
mata henne.

åååh, det finns en låt som gör mig så
satans glad just nu!
kom över den imorse and now I can't stop
listen to it
.. än mindre sitta stilla!
(I just wanna dance with you baby when
I hear it!)

ljuva toner.
den gör mig glad i själ & hjärta!

(Jenny hjärta D-Ground - Numbers)


ikväll är det Fröken Maddes 25-årsfest
som gäller. härligt!
blir att sätta fart med alla bestyr sen när
jag är tillbaka i mi casa igen.
lär behöva timmarna! 


love for everyone!

1 kommentarer

Maria

29 Mar 2008 21:36

Du.kan.ta.åt.dig.massor.gumman=)är.till.dig.o.till.alla.vänner.som.alltid.lyssnar,stöttar.och.förstår=)
Du.är.en.av.dom.som.gör.det.bäst,så.det.så:D

Vi.måste.se.till.att.ses.i.veckan...har.massa.att.berätta:P

Hoppas.att.festen.ikväll.var.kanon=)
Du.är.helt.underbar,bara.så.att.du.vet:)

Kramar.i.massor

Kommentera

Publiceras ej