I Got My Big Dreams In A Bag Right Next To Me

1kommentarer

jag förstår inte vart min aptit har
tagit vägen. ja, alltså min mataptit.
jag har precis försökt få i mig lite jasminris &
champinjonsås.
hur det gick? dåligt med tanke på att det mesta
finns kvar på assietten. kände dock att jag var
tvungen att få i mig något så inte kvällen slutar
katastrofalt.
dricka på tom mage är ju oftast ingen slående
kombination. men nej, inte ens en jävla assiett
med ris kunde jag få i mig.
äsch, det kommer gå utmärkt ändå!


nu blir det ett bad & sedan är det jag som
sätter fart.


fraaaaamförhållning!

1 kommentarer

Jeanette

15 Mar 2008 18:28

Tönt. Kunde du skrivit assiett fler gånger eller? Säg en gång som du använt det ordet på riktigt. Jag upprepar, tönt.
För övrigt så är det Endast på tom mage du ska dricka, kanske du kan bli lite rolig ikväll. =D
Pusshej!

Kommentera

Publiceras ej