I Told You Once, Told You Twice

1kommentarer

gårdagskvällen var mycket trevlig trots
vissa biverkningar idag.
- träningsvärk i vaderna (jag twistade like
there was no tomorrow!)

- blåmärken
- ryggont
ska det behöva vara på detta viset? holy moly.
kvällen började hos Madde, fortsatte hos
Mårt & Patte & avslutades på Hugos.

några bilder från kvällen. visst att jag förlorat
min kamera men tacka vet jag mobilen.

image606image607
image608image609


dagens mest förekommande läge.. P's säng

image610

P kom & hämta mig inatt så när han gick
till jobbet i förmiddags låg jag kvar.
soooova, sova, sova. 
han kom tillbaka strax innan 17 & sedan
fortsatte dagen/kvällen i samma nyans.
slött.
seg kontra trött. jag var seg. P var trött.
you are always tired baby..
det stavas v-a-c-a-t-i-o-n-!
(you need it..)

& jag har fortfarande ingen aptit.
ska jag bli orolig? ne, inte än.
någongång kommer den väl tillbaka.
until then I have my candy..

1 kommentarer

Mia

16 Mar 2008 22:41

hihi härlig dag gumman=) myyyyz

N fick en variant av semester idag...han har brutit två fingrar på högerhanden så han ska opereras imorgon. Lider med honom, men han lär behöva va ledig ett tag nu...kallas öde kanske=)

Ses nått i veckan kanske?=)
Kraaaam

Kommentera

Publiceras ej