I'm On A Another Level

1kommentarer

nu blir det att sätta på en film & glömma
bort vissa jobbiga tankar.
(mm, du vet vilka P) f a n !
and then.. I have a date with John Blund! 

tack vare att P kom hem redan i fredagsnatt
istället för ikväll som det var tänkt (happy happy!)
så spenderade jag givetvis lördagskvällen
med honom.
dock var det väl lite tråk-par-varning med tanke på att vi
spenderat de två senaste lördagarna i soffan
framför Melodifestivalen. (Björn Gustafsson for president!)
ja, ni hör ju!
så istället blev det lite mat (läs: pomme) på gu va gott
& en bio. no country for old men.
mycket trevlig kväll, men med handen på hjärtat

så hade jag inte haft några problem med ännu en
kväll i soffan framför Melodifestivalen.
(snälla, skjut mig!)
men just nu går det så länge mellan gångerna
vi ses så då vill man ju inte kasta bort dyrbar tid!


just det!
snart är det påååååsk. jag älskar påsken!
varför då? jo, för då får man äta så mycket
godis man vill utan ett uns av dåligt samvete.
påskägg is the shit!
& jo, mami.. jag ska ha ett påskägg i år också.
you know it! (översättning: du vet det!) inflik: min mami
är urkass på engelska.
tro mig, man blir aldrig för stor för godis. iaf inte jag!
det är helt otroligt att vi måste ha den här diskussionen
varje år .. det har blivit lite utav en tradition.
and I love it!


timbaland ft. keri hilson & attitude - hello

1 kommentarer

j

10 Mar 2008 12:41

No country är en riktigt bra film!.. Och ja man borde skjuta dig, melodifestivalen och dessutom två dagar i rad, blää.. haha

Kommentera

Publiceras ej