I'm On My Knees..

1kommentarer

det tar verkligen på krafterna att
spendera pengar en hel dag.
lyxproblem indeed, but still.. problem.

kom hem för inte så länge sen efter
en helt underbar dag i Lkpg med
flickorna.
fick självklart med mig en hood från
carlings & lite småplock från IKEA
därifrån. vad annars? you know me!
anyhow,
jag är trött & ska snarast
bege mig mot sängen.
ska upp skapligt imorgon med för
att ta mig till gynekologen.
not so much high five.
dags att införskaffa nya p-piller.

nej, nog med meninglöst svammel!
jag vaggar in mig själv tillsammans med
de här vackra tonerna ikväll..


                              theres no escape
                                  so keep me safe
                                      this feel's so unreal




from me to you all - goodnight!

image596

1 kommentarer

Anonym

07 Mar 2008 07:55

Blev det dyrt då?

Kommentera

Publiceras ej