Moon Of Dreams

1kommentarer

återigen - helt otroligt!

för ja, jag lever ett sånt helt otroligt liv.

menar det.

jag är fan trött & det är inte utan

att jag sitter som ett frågetecken.

jobbade hela natten, sov till 15. check.

så helt logiskt borde jag inte vara trött,

men sen är ju inte allt så logiskt som

det borde vara många gånger.


okej, till något helt annat..
jag har ofta inte mycket till övers för
lil' waynes musik men oj.. jag kanske
får ändra mig!
sitter & lyssnar på en ny låt & daaamn!
I feel it! den är mellow & sjukt skön.
I cave in for this one..

                           I said, he so sweet..




nu blir det att krama kudden!

1 kommentarer

Mia

12 Mar 2008 14:34

Hihi, nja...alltså det där med att fånga kräks i händerna, tror inte man gör det. Vissa kanske men jag tror inte jag gör det=)

Ja vi måste ses snart...nästa vecka kanske? Klart hon ska ha sina nya skor...fast hon får bara ha dom när det är torrt ute=)så jag hoppas fan det blir en bra sommar:P
Kraaaam

Kommentera

Publiceras ej