Relief.. Oh, Sweet Relief..

2kommentarer

misär.
kan det inte bara bli imorgon!
jag har väntat tillräckligt länge nu.
I need a break.
det har varit tungt, oerhört. vissa
stunder har jag mått obeskrivligt
dåligt & haft en sån där ångestladdad
känsla som gjort att jag velat skrika
& gråta.
vissa stunder har jag gjort det också,
men nu är det över.
jag vet att jag sagt det förut men den
här gången är det på riktigt.
utan problem.
and that's good!

& om jag haft råd skulle jag köpa mig
en biljett tillbaka hit..

image592image595

... men det har jag inte så istället får jag
shoppa lite kläder som substitut.
the next best thing!


nu blir det mat hos Frugan!

2 kommentarer

Mia

05 Mar 2008 15:38

Hihi ja då är det verkligen ett bra beslut då=)

Ja just idag, just nu känns det jättebra. Han har den effekten på mig när han behagar att visa upp sin vackra nuna här...blir som solsken inuti=)

J

06 Mar 2008 11:46

hejsan tittar in var ett tag sedan man hörde från dig.

Kommentera

Publiceras ej