So Listen To Me Boy, Cause This Is How It Goes

1kommentarer

jahopp, dags att fara till jobbet strax.
21.30 - 06.00.
inte så tjena men det kommer blir en
trevlig tillökning på kontot nästa månad.

mina tankar finns hos P just nu.
jag kan inte tänka mig hur hispig han
måste vara med tanke på att jag själv
är ett mindre vrak. 
men P, tänk positivt! det är ju inget dåligt
som är påväg att hända.
visst att det är jobbigt att inte veta men
utgångsläget är ju bra oavsett hur det går.

antingen får ju vara kvar på ett bra jobb
(även om du behöver semester), eller så får
du ett annat bra jobb.


den här låten går på repeat hemma hos
mig just nu. I like it alot!



             If there's a moment in truth in a relationship
             you getting close to it 
             girl, I ain't trying to hear it 
             don't try to explain
             I give you everything
             you're throwing it away
             hey hey girl

1 kommentarer

Mia

18 Mar 2008 10:14

Fick ni inte nått besked igår gumman?
Kram

Kommentera

Publiceras ej