Through The Eyes

1kommentarer

fredag, dvs helg!
så förbannat skönt.

trots att jag knappt sovit
på två dygn så måste jag säga att
jag tar det rätt mellow.
visst, jag är trött men inte sådär
trött som jag kan bli då jag mest
går omkring apatisk.
nej nej, har precis kommit hem
från mataffären där jag vistats
senaste timmarna med mami & bror.
har handlat mat för en stor peng.
ångest.
men nu har jag mat så det räcker
forever and ever.. känns det som.

(en smygfotad bror)
image630

& så är jag hungig.
som fan.
dock orkar jag inte laga något av
det jag köpt. usch, det är jag alldeles
för trött & oinspirerad för.
knäcke med pålägg blir det till
middag.
köpte även jordgubbar som jag kan
avnjuta efteråt.

mami, jag orkar inte fota dörren.
men den är så fiiin!
är det normalt att bli exalterad över
sin nya ytterdörr?
hmm, don't think so.. but I am!

1 kommentarer

Jeanette

29 Mar 2008 06:05

Du kanske upptäckte igår att undertecknad även fått en ny dörr. Kanske inte lika fin som din fina säkerhetsdörr men fasen ett steg framåt i utvecklingen. Den här kan man liksom stänga. =P Pusspå!

Kommentera

Publiceras ej