Baby, This Right Here Is Only For Your Eyes To See

6kommentarer

vad har Jenny gjort idag då?
jo, hon har shoppat.
herrejävlar! jag har ju för fan köpstopp.
men om jag ska "ursäkta" dagens köp
så var det faktiskt så att jackan var nedsatt
till halva priset. som hittat! så nu har jag köpt
en höstjacka. & det är vår.
jag har framförhållning om inte annat!
men,
nu är det s l u t på klädshoppandet för ett tag!
från det att pengarna trillade in på kontot den
25'de (10 dagar sedan alltså) har jag köpt;

1 klänning
5 tröjor
2 leggings
2 par skor
1 jacka
+ lite småplock

man kan ju tro att jag är gjord av
pengar! vilket jag inte är.
köpstopp - here I come!

image724

nu ska jag ner i tvättstugan.
så jävla tråkigt att jag dör.
jada, jada, jada.


dagens låt,
usher ft. beyonce & lil wayne - love in this club, part 2

6 kommentarer

J

06 May 2008 08:08

Börjar jobba på allvar, jobbar du bara extra.

Anonym

06 May 2008 12:41

aa ja veeet. men som sagt - de bör ju komma ut ngt inom en snar framtid :)

J

06 May 2008 13:07

Vad jobbar du som då? Annars arbetslös?

Jeanette

06 May 2008 14:21

Bara för att den var nedsatt var den i alla fall ganska dyr love. =P Men ursäkta på du.. =D

J

06 May 2008 17:59

Vad pluggar du till då?

Jeanette

06 May 2008 20:51

Ja i alla fall när det kommer till kläder ä det onekligen så!
Haha.. Okej då, jag kan väl offra mig. =P Lite drinkar på det and we´re all good. =D

Kommentera

Publiceras ej