Bo-Yah!

0kommentarer

Andreas har precis varit här & hämtat
Floyd. blev med hundvakt igårkväll.
Andreas skulle jobba till 01 & sedan spela
poker hela natten & morgonen.
ja, fram till nyss med andra ord & jag är väl
inte den som är den! klart jag är hundvakt.
jag & Floyd är ju kompisar.

jag & Floyd i fredags..
image736image735

image737

igår under dagen intog familjen Söderberg
landet. middag ute hos mormor stod på
schemat & jag tvingade med Mami ut tidigare
så jag kunde sola.
om det var skönt? SOM FAN!
& maten var också god.
givetvis.


image738

sedan blev det in till stan igen där jag & Maria
hämtade upp Floyd hos Andreas syster.
vi gjorde oss klara för att sedan ta en
långpromenad runt strömmen. mysigt!
resten av kvällen ägnades åt lek innan
jag & Floyd däcka glamouröst (not!) i sängen
vid 01.

Maria & Floyd vid strömmen igårkväll..
image739

idag hoppas jag på att Mami ska till
Maxi & handla så jag kan hänka på.
behöver fylla på förrådet med pasta &
konserver. lite frukt skulle inte heller 
skada.
we shall see..


dagens låt,
jackie boyz - she's not perfect



uh yeah, uh yeah, uh uh yeah

Kommentera

Publiceras ej