Driving Myself Insane

2kommentarer

äntligen är det ordning & reda i
garderoben! såhär fint har det inte
varit sen jag flytta in.
no joke!
synd att jag inte tog en förebild!

image741

självklart var jag tvungen att göra
mig av med a whole lot of clothes också!
har alltid haft svårt att kasta kläder.
jisses, har liksom kvar tröjor sedan
årskurs 6!
men idag, av någon konstig anledning,
hade jag inte alls svårt att lägga plagg
i kasta&geborthögen. (se bild nedan!)
tror bestämt att jag börjar bli vuxen!

image742

nu är det The Hills & mat som gäller!

2 kommentarer

Maria

12 May 2008 19:08

shit.vilken.skillnad.det.va.nu.haha...bra.jobbat.gumman:)
Ja.jag.kan.dyka.in.när.jag.lämnat.fröken.bus...bara.hon.inte.blir.sjuk,hon.hade.lite.ont.i.halsen.sa.hon...men.vi.håller.tummarna:)
ska.jag.ringa.innan?=)
Kram

simona

12 May 2008 20:56

Ett tips!! Ställ dig på Himpaloppisen och sälj dina kläder där. Massor som köper kläder där. =)

Kommentera

Publiceras ej