Got Something To Confess..

0kommentarer

hemma & som vanligt är jag... just det - trött.
men det kanske faller sig naturligt efter en
05-uppstigning imorse.

Linköping har varit mysigt även om jag fick
mitt självförtroende knäckt.
bu-fucking-hu.
jag har tydligen feta lår. tackar för den!
anyhoooow,

har inhandlat mig ett par svarta ballerinaskor för
den här sommaren nu iaf! weiii. äntligen.
hade även fått hem min prickiga klänning från
Glitzy idag. satt bra! ska bara köpa ett svart litet
band som man kan knyta under bröstet.
var aningen för slapp där för min smak.
men det är iiiinga problem! fixar vi.

image709

dagens lunch..
image710

klänningen..
image711

prickar Mia.. noooo, close your eyes! ;)

nu blir det ett chillpill för min del.
& en dusch för bövelen!
finally.

Kommentera

Publiceras ej