I Got Sunshine On My Face And You In My Pocket

2kommentarer

lugn dag.
varit nere på stan & lunchat & tittat
i affärer. köpte inget själv förutom
en ring. jag & ringar går väl ihop sådär
i ekvationen.
inte riktigt min stil men jag testar något
nytt. (let it go already..)
men fan alltså, skön dag på stan!
lite folk & därav inget trängsel
& sköna andningsrum att spela med.

awesome duuude!

image719
image715

dots, dots, dots, dots..
image717

ja, jag vet.. it's fucking dots everywhere!
Jenny hjärta prickar.
eller ja, iaf min prickiga klänning. äger
inga andra plagg som är prickiga om jag
tänker efter. it's all good!

image718

2 kommentarer

Karin

04 May 2008 19:55

haha heelt otroligt, hade redan alla i min iPod, bra smak?:p good stuff

Maria

05 May 2008 16:06

hihi.jag.få.försöka.blunda.gumman....men.du.passar.i.prickigt...också:D
Kom.hem.från.mamma.igår...har.blivit.sjuk,typ.39graders.feber..o.även.lyckats.smitta.n...så.nu.sitter.vi.i.karantän.i.varsin.ände.på.stan...weeee...vi.som.bara.längtat.o.väntat.i.en.vecka.
Crap!!!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej